NU AMAR, DAR AMOR!

Dacă ar fi să mă întrebaţi care sunt factorii de succes ai unei căsnicii, eu voi răspunde fără ezitare: sexul, sexul şi încă o dată sexul.  Bine, în afară de acesta există şi mulţi alţi factori, evident: interese comune, principii, valori, respectul reciproc şi multe, multe altele. Eu, însă am văzut cupluri care se ceartă în fiecare zi, chiar şi  se bat uneori, dar compatibilitatea în aşternut i-a ţinut alături o viaţă. Şi viceversa, cunosc foarte multe perechi care se înţelegeau de minune oricând şi oriunde, cu excepţia dormitorului, ceea ce în final i-a despărţit.

Compatibilitatea temperamentelor, reciprocitatea în dorinţe şi o fantezie bogată pot reanima orice relaţie căzută pradă rutinei. Şi din contra, nici o cină romantică, nici un cadou şi nici un nivel al IQ-ului nu vor fi în stare să compenseze primitivitatea ori răceala, ori ignoranţa partenerului în sex. Oricât de bine s-ar înţelege soţii, dacă nu există compatibilitatea despre care am vorbit anterior, mai devreme sau mai târziu, cineva va călca strâmb (şi nu neapărat bărbatul).

Am întâlnit o doamnă soţul căreia o poartă în palme, atât la figurat, cât şi la propriu. Când am întrebat-o ce face ca să aibă o asemenea atitudine din partea soţului, mi-a zis că nu-l refuză niciodată. Este o greşeală să supunem bărbaţii la un şantaj sexual. O dată refuzat, a doua oară refuzat, a treia oară nu mai vrea el singur, satisfăcându-şi pofta în altă parte. Dar în acelaşi timp, dacă nu vreai, mai bine să-i spui decât s-o faci în silă. Totuşi… niciodată nu uita că pofta vine mâncând. Aşa mi-a spus doamna ceea. Adevărat sau fals: fiecare să decidă singur. Eu în orice caz le doresc tinerilor însurăţei (precum  şi tuturor cuplurilor) nu amar, cum se strigă pe la nunţi, ci AMOR – cât mai des, cât mai mult şi, cel mai important, cât mai dulce!!!

Lasă un răspuns

