DISCUŢII CURIOASE SAU CÂT DE REPEDE CRESC COPIII

Astăzi am asistat la o discuţie interesantă (citeşte curioasă) petrecută în ascensor între fiica mea şi Dani, un băieţel care stă cu un etaj mai jos.

Delia: Dani, da hai când o să creştem mari să ne căsătorim, îi spune Delia cu o voce plină de entuziasm.

Dani: Tu vrei să te căsătoreşti cu mine?

Delia: Da

Dani: Păi… eu nu pot… am deja pe cineva.

Pe cine ai Dani?, intervin eu mirată.

Dani: O tipă de la mare, voi nu o cunoaşteţi, îmi spune el pe un ton cât se poate de nonşalant.

Delia: Păi hai tu o să te căsătoreşti şi cu ea, şi cu mine – cu amândouă!!! (ca o femeie adevărată, fiica mea găseşte îndată soluţia, doar că nu prea cred că va fi încântată de această idee când va creşte mare).

Dani: Cum aşa două soţii? (acum se întreabă uimit, iar peste ani probabil nu va refuza o astfel de oportunitate🙂 )

Sunt ţări în care este permis să te căsătoreşti cu mai multe femei, îi zic eu zâmbind spre dezaprobarea soţului meu. Poţi avea o soţie, două sau chiar trei.

Dani: Da cinci soţii poţi avea?

Eu: Chiar şi cinci, dar trebuie şi să le iubeşti pe toate, şi să le ajuţi la nevoie…

Dani: Şi să le faci la toate cadouri?

Eu: Exact.

Dani: Eee, atunci nu-mi trebuie atâtea soţii, îmi spune scurt şi hotărât, după care adaugă pe un ton aşa… bărbătesc…  Eu vreau una şi bună.

Delia: Păi căsătoreşte-te cu mine! (sunt mândră, fata mea ştie cum să-şi înainteze sugestiile)

Dani: Ţi-am zis că am deja pe cineva, ea are patru ani. (pentru informaţie, Dani are 7 si în septembrie merge la şcoala)

Eu: Păi şi Delia are patru ani.

Dani: Da, dar ea arată de 5 (uite măi, îi plac tinerelele🙂 ).

Eu: În schimb e mai deşteaptă şi cu ea te poţi juca toată ziua în ogradă.

Delia: Dani poate te răzgândeşti când vei creşte mare şi te vei căsători cu mine, că mie tare îmi place de tine?

Ascensorul s-a oprit la etajul lui Dani şi acesta ieşind cu un zâmbet plin de satisfacţie (că mă rog, poate azi pentru prima dată s-a simţit un bărbat atrăgător) ne-a zis că se mai gândeşte.

Mami, da ţie îţi place de Dani? Mă întreabă fiica mea când ajungem la etajul nostru.

E un băiat bun, îi răspund.

Deci, eu pot să mă căsătoresc cu el?

Poţi, dacă vei mai vrea către vremea ceea, i-am zis zâmbind.

Iată, aşa tinerii „însurăţei” au primit binecuvântarea mea.

5 thoughts on “DISCUŢII CURIOASE SAU CÂT DE REPEDE CRESC COPIII

  1. Eh, calmi inca e mult spus …. noi nu aticipam asa de mult timpurile😉

    Fetele tale, precum si a mea, in timpul de azi nu cred ca o sa se gindeasca la maritis cum ne gindeam noi … la o virta mai maricica …

Lasă un răspuns

