DRAGĂ REDACŢIE, EU CHIAR TE IUBESC

Mie îmi plac oameni care fac oameni. Mie îmi plac oameni care adună în jurul lor oameni. Mie îmi plac oameni care valorifică oameni. Mie îmi plac oamenii (vorba ceea – om să fii).

Şi mie îmi place că ţara noastră are oameni. Şi mie îmi place că datorită meseriei mele am cunoscut oameni. Şi mie îmi place că lucrez alături de aşa oameni. Aseară am citit pe blogul unei scumpe colege de breaslă o declaraţie de dragoste adresată… serviciului său, care reuşeşte s-o ţină în mrejele sale în pofida oricărei oboseli. Ah, cât de bine o înţeleg… Mai mult, astăzi eu voi face aceeaşi declaraţie de dragoste. Şi asta pentru că am văzut că dragii mei colegi creează (încă mai pot sărmanii după toate orele de nesomn), creează lucruri frumoase, lucruri care îmi stârnesc o invidie albă şi mă fac să mă sugă sub linguriţă de dorul lor. Nu mă pot abţine să nu-i laud, pentru că ei CHIAR iubesc Moldova. Moldova lor se află într-o redacţie colorată, unde e veşnic forfotă şi gălăgie (poate acum totuşi mai des), unde computerele funcţionează non stop şi unde mai mereu se găseşte cineva care să-ţi ia căştile sau să pună muzica la maximum exact în momentul în care tu faci time-codurile. Am vrut să scriu un articol lung despre cum iubesc eu Moldova, ce am făcut eu pentru ea, despre patriotism şi aşa mai departe… dar aşa cum fiica mea cea mai mare îmi solicită atenţia, iar cea mică aşteaptă să fie legănată, voi încheia scurt, clar şi cuprinzător:

Dragă Redacţie, Eu CHIAR te iubesc!!!

P.S. Apropo, eu nu am uitat independenţa mea din anul trecut când în 5 zile am realizat 19 bete despre fiecare an de independenţă, neavând nici o resursă la dispoziţie (asta eu oleacă mă laud).

http://www.youtube.com/watch?v=5gY2uPjXPaM

Un gând despre “DRAGĂ REDACŢIE, EU CHIAR TE IUBESC

Lasă un răspuns

