НЕУГОМОННЫЕ 30 SAU INTERVIU CU TANTI NASTEA DIN CELE MAI ADÂNCI ADÂNCURI

Moto: O văd pe tanti Nastea venind un pic şchiopătând (întrucât piciorul stâng e mai scurt ca dreptul), cu ghebul un pic proeminent (are două coaste în plus), cu o burtă de după care abia i se mai vede chipul şi cu privirea un pic necăjită. Mi-a zis că s-a certat cu fiica în ajunul interviului nostru şi asta o întristează cel mai mult. Zâmbeşte, un pic forţat pentru că e seară târziu şi a avut o zi pusă pe jar, dar e predispusă să-mi răspundă la orice întrebare care-mi vine în cap. Ne aşezăm comod (pe cât e posibil acest lucru în situaţia ei) şi în timp ce ai ei privesc desene animate, iar burta se zbate uşor noi stăm de vorbă. A mai rămas o oră până la 16 iunie, când face 30. „De fapt mai este mult până la 16.10, ora la care m-am născut, dar hai să începem acum”, îmi zice tanti Nastea.

Cum te simţi în ajunul celor 30?

Mare, rotundă şi grea :)  Mă simt tânără (mai tânără decât 10 ani în urmă) şi poate un pic mai liniştită, deşi dacă l-ai întreba pe soţul meu, pe care astăzi l-am exploatat la maximum, îţi va spune contrariul. Dar cel mai important este că mă simt împlinită. Ştii, 4 ani în urmă îi spuneam unui coleg că la 30 de ani vreau să am două studii superioare, doi copii şi poate doi… ba nu, să fie unul🙂 Nu am ţinut cu tot dinadinsul să-mi realizez planul, dar anume aşa a ieşit.

Şi care este elixirul tinereţii a la tanti Nastea?

Citisem undeva că 15 minute de flirt are tot acelaşi efect de întinerire ca şi o vizită la un salon SPA. Întrucât sunt foarte economicoasă, prefer varianta care nu mă costă nimic🙂 îmi place să flirtez, îmi place în general sexul, dar nu în accepţiunea pe care mulţi o înţeleg. Pentru mine sexul este însăşi pofta de viaţă, forma supremă de comunicare şi modul cel mai sincer de a arăta unei persoane ce simţi pentru ea. Despre sex pot vorbi ore în şir. Apropo, iniţial acest blog trebuia să fie numai despre asta🙂 Atât timp cât încă mai am interesul pentru o privire galeşă aruncată de după umăr, un compliment sexy, o palmă la fund din partea soţului (şi poate nu numai🙂 ), eu zic că viaţa continuă. În plus, pentru mine viaţa înseamnă mişcare. Eu asemenea rechinilor, nu mă opresc niciodată din înotat.

 Citindu-ţi postările, poţi crede că eşti o persoană fericită. Adevărat sau este o mască după care te ascunzi?

Pe mine e foarte uşor să mă faci fericită. Cine ştie turnul trebuinţelor conform lui Maslow va vedea cât e de simplu să mă faci fericită. Uite reţeta mea: un pahar de vin roşu, un sex fierbinte, o mâncărică gustoşică şi un somn liniştit şi dulce. Ce-i mai trebuie unui om?🙂 Abia după toate astea pot să mă gândesc la aspiraţiile legate de carieră, casă, societate şi auto-realizare.

Apropo, astăzi fiica mea m-a întrebat dacă suntem săraci sau bogaţi. I-am zis că suntem bogaţi, fiindcă avem tot ce-şi poate dori un om: acoperiş deasupra capului, serviciu care ne hrăneşte, părinţi care ne susţin, prieteni care ne înveselesc şi cel mai important ne avem unul pe altul.

 Asta e lecţia pe care ai învăţat-o?

Probabil da. Acum doi ani m-am învăţat să mă las dusă de val, să mă încredinţez forţelor divine şi să nu tind să ţin totul sub control. Cu alte cuvinte, să nu-l ţin pe Dumnezeu de testicule, ci să mă las cu adevărat în grija lui. E dificil, mai ales pentru un om ca mine, dar mă strădui şi le zic tuturor s-o facă. Asta şi este credinţa veritabilă în Dumnezeu.

Cum te-ai schimbat în aceşti ani?

M-a educat foarte mult soţul şi nu intenţionat, pur şi simplu mi-a fost un exemplu, în ceea ce priveşte virtuţile. Pe alocuri însă m-am schimbat din dorinţa de răzbunare şi i-am preluat neajunsurile. El m-a făcut să-mi respect cuvântul. Pasărea pe limba ei piere, nu? Uite, datorită lui încerc să fiu mai calculată în cuvinte şi să-mi respect promisiunile. Mai bine nu promit, decât să nu-mi respect cuvântul. Мужик не баба, сказал – сделал: iată unul din principiile mele. Tot prin exemplul lui încerc să nu judec oamenii. Şi mă învăţ să-l accept aşa cum este, deşi e atât de dificil…

 

Să înţeleg că nu ai defecte?

O nu, niciodată. Sunt cutia Pandorei, dacă vrei. Uite, reuşesc să mă laud chiar şi în neajunsuri şi ştii prea bine că lauda de sine nu miroase a bine🙂

 

Şi ce nu-i place lui tanti Nastea în ea?

Dacă ai privit filmul „Avocatul Diavolului”, îţi vei aduce aminte ultima replică a lui Al Pacino (actorul care l-a interpretat pe diavol): „Vanitatea este păcatul meu preferat”. Aşa e, sunt vanitoasă, de altfel nu aş realiza acest interviu. Mai sunt şi extrem de impulsivă şi uite dacă mi-ar da cineva o reţetă miraculoasă prin care aş învăţa să-mi stăpânesc emoţiile, i-aş fi fooooooaaaaarte recunoscătoare. Emotivitatea mă face uneori prea vulnerabilă.

 

Păi asta mai degrabă e o calitate pozitivă.

Probabil… Ştiu că sunt o persoană bună. Ştii, mult timp aveam complexul acesta. Unele circumstanţe din copilărie m-au făcut să mă simt ani de-a rândul un monstru şi abia acum am început încetul cu încetul să mă debarasez de această ipostază a mea lăuntrică. Ştiu că sunt un om bun, chiar dacă unii mă cred o persoană pusă pe conflicte. Cu părere de rău, în ţara noastră femeile auto-realizate şi care au părerea lor sunt considerate bitch. Şi eu, proasta, mă lăsam influenţată de asemenea concepte venite din partea unor oameni pur şi simplu inferiorizaţi. Acum sunt mai independentă. Am înţeles că singura părere despre tine care trebuie să conteze cu adevărat este a ta însăţi şi numai tu te poţi ajuta pe sine. Învăţ să investesc energia în mine şi nu în părerea celor din jur, să fiu eu însămi şi nu o mască. Un lucru veritabil se simte de la o poştă, nu?

 

Care a fost cadoul cel mai frumos care ţi s-a oferit?

Risc să fiu banală, dar nu voi minţi când voi spune că soţul şi copiii mei sunt darurile mele de la Dumnezeu. Eu aşa şi-i zic Deliei în fiecare zi – că ea este cadoul meu de la Dumnezeu. În plus am parte de prieteni şi nu vreau acum să-i număr sau să-i împart în adevăraţi şi falşi. Ştiu că prietenii care-i am sunt pe viaţă şi toţi mi-au fost trimişi de Sus. Şi bineînţeles, atâta timp cât mama, buneii şi fratele sunt sănătoşi, nimic nu mă poate face mai fericită. Eu am mare noroc de părinţi şi acum când fac 30 simt cum se naşte o frică în mine. Îmi dau seama că timpul trece şi volens nolens clipa despărţirii se apropie, dar alung cât mai departe gândurile rele.

 Ce-ţi doreşti în ziua aceasta?

Vai ce întrebare banală🙂 Nu-mi doresc nimic mai mult decât ceea ce îmi doresc în viaţa de zi cu zi. Bine, eu vroiam la această aniversare să sar cu paraşuta şi să-mi iau gaşca la mare. Nu a fost să fie, poate la anul. În orice caz, ziua mea va începe cu Deşteptarea, emisiunea căreia i-am dat o părticică din suflet, apoi fug la ASEM să-mi susţin teza de licenţă şi să-mi văd copiii (aşa-mi numesc colegii de grupă de la cea de-a doua facultate) de care între timp m-am ataşat, apoi mă aşteaptă o reuniune cu întreaga familie (suntem numeroşi, gălăgioşi şi dragi) şi la desert: un rendez-vous picant şi delicios (sper!) cu scumpele mele cumetre. E târziu şi mai am o groază de făcut. Eu zic să încheiem aici, să mai lăsăm subiecte şi pentru data viitoare.

 

La mulţi ani, tanti Nastea!

P.S. interviul a fost realizat de „celălalt geamăn” al lui tanti Nastea.

5 gânduri despre “НЕУГОМОННЫЕ 30 SAU INTERVIU CU TANTI NASTEA DIN CELE MAI ADÂNCI ADÂNCURI

  1. of, Nastea, mi-i asa dor de tine! ai fost cel mai pretios camarad de lupta. noi ar trebui sa facem iar o echipa!
    la multi ani, inca o data!

    ps: da sotul iti citeste blogul?😛

    • Dianusca, a fost bine, chiar a fost bine. Las ca noi inca o sa aratam lumii ce putem (accent pe ultima silaba)🙂 sotul meu nu-mi citeste blogul, el nici interviul nu l-a privit. de asta si-mi permit asa de mult sa-l laud🙂

  2. Si eu am sub 30, doi copii, doua licente, un sot care nu-mi citeste blogul, temperament coleric si spirit tanar pentru ca flirtez. Ma hranesc cu emotii si iubesc vinul rosu, da’ cu parasuta nu vreau sa sar… Suntem bogate!😉

    La multi si frumosi ani, Indrazneato!

Lasă un răspuns

