ÎN AJUN… SAU NU ŞTIU CUM O DAT LIRICA ÎN MINE

Am zis ca nu public ce scriu, dar întotdeauna se poate de făcut o excepţie de la regulă. Şi pentru că o fac foarte rar şi sunt în ajunul celor 30 când e timpul să trag nişte concluzii şi să merg mai departe, iată, m-a pocnit inspiraţia🙂

Orice iubire-n viaţa mea

Lăsatu-şi-a a ei amprentă

Pe trupul meu, pe faţa mea,

În inimă, în suflet,

În moartea mea latentă…

 

Şi astăzi ale mele cute

Nu urâţesc,

Ci dimpotrivă

Fac tot mai dulce chipul meu,

Mai veselă privirea mea cochetă.

 

Şi ochii mei…

În care-ncape întreaga amărăciune acestei lumi

Nu obosesc,

Ci dimpotrivă,

Nu contenesc să licărească

Cu mici scântei de-nţelepciune

Şi în culoarea lor albastră

Toţi anii mei se-ascund.

 

Şi-ntocmai unui vin de calitate,

Eu nu mă învechesc,

Ci dimpotrivă,

În fiecare an ce trece

Eu tot mai mult întineresc.

 

De aceea una îmi este mie:

Trecut, prezent sau viitor…

Eu sunt flămândă de iubire

Şi-mi este veşnic sete de amor!

5 gânduri despre “ÎN AJUN… SAU NU ŞTIU CUM O DAT LIRICA ÎN MINE

  1. Pingback: SUNT “POIATĂ” SAU CUM EU NU AM FĂCUT PARTE DIN BOEMĂ « tanti Nastea

Lasă un răspuns

