O ESCAPADĂ DIN ORAŞ, FIIND ÎN ORAŞ

O colegă şi o bună prietenă de a mea zice că nu-i neapărat să cheltui o groază de bani pentru a-ţi organiza un week-end de milioane. Adevăr spui, madam Roussel, şi dacă tot dai recomandări unde poţi ieşi cu copilul, zic să bag şi eu un „5 bănuţi”. Dacă vrei să te pomeneşti în atmosfera secolului 19, atunci vivariumul este locul pe care trebuie să-l vizitezi. Aflat chiar în inima capitalei, este ferit de ochii lumii. Nici urmă de zgomotul maşinilor, eşti înconjurat de arbori seculari şi ciripitul păsărilor care au o acţiune mai liniştitoare decât orice antidepresant. Deranjează un pic mirosul, dar mă rog este un inconvenient la care poţi închide ochii în schimbul preţului biletului de intrare: 10 lei maturi, 5 lei elevii şi studenţii şi preşcolarii gratis. Apropo, cât încă mai sunt studentă am beneficiat de carnetul meu spre marea uimire a vânzătoarei care nu-şi putea rupe privirea de la burta mea enormă şi Delia. După asta, am vizitat muzeul de Etnografie, care se află alături. Ultima dată am fost acolo când eram elevă şi uite că ieri l-am redescoperit. Deliei i-au plăcut cel mai mult oasele fosilelor şi bineînţeles scheletul mamutului (bunelul elefantului). Pe final, un bol mare de pop-corn, un film bun şi tunete după geam: o reţetă de succes pentru un final de week-end. Am privit filmul „Nevastă de împrumut” cu Jennifer Aniston şi Adam Sandler. Am admirat peisajele superbe din film, am râs cu poftă în unele momente şi ne-am relaxat pe deplin. Recomand filmul tuturor celor care-şi doresc să îndulcească ajunul dimineţii de luni.

 


 

Un gând despre “O ESCAPADĂ DIN ORAŞ, FIIND ÎN ORAŞ

  1. iata eu inca nu am ajuns cu Ilinca la Vivariu…intotdeauna apare cate ceva. promit, insa, sa indrept situatia. ma bucur pentru voi🙂

Lasă un răspuns

