LĂSAŢI PRIMĂVARA ÎN SUFLET

“Degeaba vine primăvara
Atâta iarnă e în noi…” (Tudor Gheorghe „Antiprimavara”)

 Scoateţi iarna din suflet, lăsaţi primăvara să vă pătrundă, soarele să vă încălzească mădularele şi să vă trezească cordurile. Ieşiţi afară – măcar pentru 10 minute, cât vă duceţi după ţigări sau după o chiflă. Opriţi-vă, doar pe o clipă staţi nemişcat şi inspiraţi adânc aroma primăverii. Ridicaţi faţa şi palmele deschise la cer, lăsaţi fiecare celulă să se umple de energia acestuia. Încercaţi să auziţi freamătul frunzelor. Închideţi ochii şi fixaţi bine în memorie aceste sunete, arome, senzaţii. Durează 10 secunde, dar e suficient să vă încărcaţi bateria pentru tot restul zilei.

Cine zice că e frig? E frig în sufletele celor care vor să fie frig, mie mi-i verde🙂 Deschideţi uşa pentru verdele care a inundat oraşul. Ah, şi nici într-o altă perioadă a anului cerul nu-i aşa senin cum este acum, în luna mai. Şi ce dacă e vânt? Vântul aduce schimbare🙂 Fata mea vede doi cărăbuşi care se fecundează. „Mami da de ce stau aşa lipiţi?”, „Pentru că e primăvara”. Nu ştiu cum vouă, dar mie mi se umple inima de bucurie când văd doi fluturaşi în dansul împerecherii, aud motanii cum se istovesc după plăcere, aud ciripitul rândunelilor care şi-au făcut cuib chiar deasupra uşii mele. Dar păpădiile… Doamne, câtă plăcere e să le suflu împreună cu fiica mea şi să vedem ai cui seminţe vor ajunge mai departe. Apropo, e un exerciţiu respirator foarte bun pentru copii.

Credeţi-mă, şi eu stau acum în faţa computerului şi mă chinui cu un material extrem de plictisitor, şi eu am dead line-uri pe care trebuie să le respect, şi eu am luat un prânz copios că mi s-a umflat şi creierul de atâta mâncare, DAR… oricum am ieşit afară, să mă umplu de primăvară. E un exerciţiu pe care uneori mă impun să-l fac, aşa cum alţii se impun să bea pastile de exemplu. Efectele, însă nu se lasă mult de aşteptat. Uneori sunt suficiente 10 secunde pentru a te simţi fericit.

Un gând despre “LĂSAŢI PRIMĂVARA ÎN SUFLET

  1. cand am fost de Pasti la tara, m-am intins pe iarba, cu picioarele goale, si am ridicat palmele spre cer. Atunci ma gandeam la tine, tu m-ai invatat sa fac asa🙂

Lasă un răspuns

