DACĂ NU EU, ATUNCI FIICA MEA SAU UN SCURT MESAJ EDUCATIV PENTRU BĂRBAŢI

„Tati, mi-ai cumpărat ceva?”, „Tati, vreau un cadou frumos pentru prinţese”, „Tati, da o să-mi faci o surpriză?”… Aşa se lamentează Delia în fiecare dimineaţă, seară şi în orice clipă când îl prinde pe taică-său în „duhuri” bune.

„Priveşte-o, i-am zis soţului în unul din aceste momente, şi acum gândeşte-te că eu sunt la fel, pentru că şi eu sunt femeie. De aceea te rog măcar din când în când să-mi iei o floare sau un mărunţiş drăguţ (NU BANI!!!), ca semn de recunoştinţă pentru faptul că nu-ţi cer să-mi faci cadouri.”🙂

Soţul meu nu prea face cadouri şi nu prea este romantic. Adică romantismul lui nu se manifestă în modul în care suntem obişnuite noi, femeile. Nu a avut de la cine învăţa în copilărie, iar eu (care am fost fooooaaaarte răsfăţată în această privinţă) după lungi certuri şi scandaluri, m-am lăsat păgubaşă, pentru că liniştea în familie e mai importantă decât un dar material. Ştiţi ce cadouri îmi face? Tacâmuri spălate după o cină copioasă, curăţenie după vizita oaspeţilor, îngrijirea Deliei cât ies cu prietenele în oraş şi o siestă sănătoasă în timpul week end-urilor. Asta nu e puţin v-aş spune eu vouă! Şi totuşi… cu toată dragostea şi aprecierea mea faţă de soţiorul meu drag, am un mic mesaj pentru toţi bărbaţii.

1. Tuturor femeilor le plac florile, oricât de emancipate, econome sau băieţoase ar fi, un bucheţel dăruit din suflet, cu şi fără ocazie, neapărat o să bucure ochiul, o să înmoaie cordul şi o să umezească… mmm, ştiţi şi voi.

2. Dacă o femeie vă spune să nu aruncaţi banii în vânt pentru flori, uitaţi-vă la punctul 1.

3. Efectul floricelelor va fi mai mare dacă acestea sunt însoţite de un cadouaş drăguţ (ceva de genul „мелочь, но приятно”).

4. Întotdeauna contează gestul, dar atenţia e mai importantă. Aşa că fraze de genul „vai, ce chestiuţă drăguţă” spuse, la prima vedere, absolut întâmplător, de fapt se traduc în felul următor: „ar fi foarte bine dacă mi-ai dărui această chestiuţă”.

5. Femeile simt „haltura” de la un kilometru, aşa că nu vă sfătui să luaţi un cadou de mântuială, oricât de scump ar fi acesta.

6. Răsfăţaţi-vă şi alinaţi-vă femeile ori de câte ori aveţi ocazia, dar vorbind în termeni economici, luaţi aminte, că atunci când piaţa este suprasăturată, cererea începe să scadă, iar surplusul de ofertă duce la devalorizarea banilor.

2 gânduri despre “DACĂ NU EU, ATUNCI FIICA MEA SAU UN SCURT MESAJ EDUCATIV PENTRU BĂRBAŢI

Lasă un răspuns

