MULŢUMESC MOLDOVA, HAI ŞI DATA VIITOARE

Eu m-am gândit foarte mult la acest proiect. Recunosc că iniţial eram foarte reticentă. Mi s-a părut prea ambiţios, echipa prea entuziasmată, scopul prea nobil, iar planul de acţiune în ansamblu prea lipsit de durabilitate. Îmi pare rău că am avut aşa părere, se vede că moldovenismul din mine mi-a luat-o pe dinainte. Hai să recunoaştem că noi, moldovenii, deseori ne apucăm mai întâi de criticat şi de dat din nas, apoi de analizat şi acţionat (asta în cel mai bun caz). Astăzi am făcut curat: în casă, în păduricea de lângă bloc, cel mai important însă, este că am făcut un pic de curăţenie în gândurile mele. Şi iată la ce concluzie am ajuns. În timp ce unii se ostenesc cu analizări, critici şi judecări, alţii pur şi simplu acţionează şi puţin le pasă de părerile negative. Ei îşi canalizează energia pentru rezultate mai constructive. Şi acum nu mai contează pentru mine cât de durabil, viabil sau fiabil este proiectul Hai, Moldova. Dacă măcar o părticică din ţărişoara asta a devenit astăzi mai curată, dacă măcar o minte a devenit astăzi mai luminată – fie şi numai pentru o singură zi – eu le zic un MULŢUMESC FRUMOS.

Un gând despre “MULŢUMESC MOLDOVA, HAI ŞI DATA VIITOARE

Lasă un răspuns

